За останні 10 років в регіоні Нижнього Дунаю було введено в експлуатацію велику кількість терміналів та сформувався повноцінний ринок з перевезення СВГ.
Розташування спеціалізованих терміналів ЗВГ в портах на Нижньому Дунаї
Вся термінальна логістика підтримується відповідним обсягом спеціалізованого флоту. Флот для перевезення СВГ на Нижньому Дунаї
Бізнес різних країн регіону інвестує в розвиток річкового транспорту через наступні фактори:
мобільність (природна інфраструктура)
зручна логістика (1 річкова баржа місткістю 1000 т замінює роботу 30 залізничних вагонів або 50 автомобільних цистерн)
економічність (вартість транспортування водним транспортом значно нижча в порівнянні з автомобільним і залізничним)
За останні 10 років в регіоні Нижнього Дунаю було введено в експлуатацію велику кількість терміналів та сформувався повноцінний ринок з перевезення СВГ.
Вся термінальна логістика підтримується відповідним обсягом спеціалізованого флоту. Флот для перевезення СВГ на Нижньому Дунаї
Бізнес різних країн регіону інвестує в розвиток річкового транспорту через наступні фактори:
мобільність (природна інфраструктура)
зручна логістика (1 річкова баржа місткістю 1000 т замінює роботу 30 залізничних вагонів або 50 автомобільних цистерн)
економічність (вартість транспортування водним транспортом значно нижча в порівнянні з автомобільним і залізничним)